torsdag 19 augusti 2010

Vässa dina argument med böcker och radio

Victor Bernhardtz från Dagens Arena passar på att dela ut boktips mot Borgerlighet vilket ju är ett initiativ som måste applåderas. Bernhardtz väljer ut några godbitar från de senaste årens utgivning av debattböcker med udden mot Reinfeldt & co som han tycker att vi skall läsa för att vässa våra argument. Jag har tyvärr inte läst någon av böckerna han tipsar om så jag kan inte uttala mig om det MEN däremot har jag precis som honom hört Ekots partiledarintervju med Fredrik Reinfeldt som var väldigt klargörande. Om hela svenska folket fick höra en plågad Reinfeldt misslyckas med att besvara tuffa frågor om sjukförsäkringen, Afghanistan, moderaternas hemliga donatorer och arbetsmarknaden tror jag inte borgarna haft en chans i det kommande valet. Här hittar du den intervjun.

Tobias Willstedt

Inga kommentarer: